Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe

Długopis to narzędzie do pisania wynalezione w 1938 roku przez węgierskiego artystę i dziennikarza László Bíró. Po wybuchu wojny uciekł on z ojczyzny i dotarł do Argentyny, gdzie ze swoim bratem Georgiem (chemikiem) udoskonalali wynalazek. Pierwsza produkcja zaczęła się podczas wojny w Buenos Aires. W roku 1944 László Bíró sprzedał swoje udziały jednemu z akcjonariuszy, który zajął się produkcją na masową skalę. Była ona realizowana na potrzeby pilotów alianckich podczas drugiej wojny światowej, ponieważ długopisem można pisać bez względu na zmiany ciśnienia atmosferycznego.
Zapraszamy na nasze strony:
http://www.kamelot.pl/
http://kamelot.info.pl/gadzety/dlugopisy/
http://cennik.kamelot.pl/gadzety/dlugopisy/

Długopis składa się z obudowy oraz rurki wypełnionej gęstym tuszem i zakończonej obsadką. W obsadce umieszczona jest kulka o średnicy około 1 mm. Podczas pisania kulka obraca się, rozprowadzając równomiernie tusz po kartce papieru. Kulka jest osadzona w gnieździe, które umożliwia jej swobodne obracanie i zapobiega wypadaniu. Pomiędzy kulką a gniazdem znajduje się niewielka przestrzeń, przez którą wypływa tusz. Przestrzeń ta jest na tyle mała, że jeśli długopis nie jest używany, to siły kapilarne utrzymują tusz w środku. Takie same rozwiązania techniczne użyte są również w innych urządzeniach np. w obudowie antyperspirantóww kulce?

Budowa długopisu:

  • Korpus
  • Nakrywka (górna część korpusu)
  • Klips
  • Końcówka nakrywki
  • Sprężyna
  • Wewnętrzna część nakrywki z mechanizmem wysuwu
  • Wkład o dużej objętości

 

Długopisy reklamowe są doskonałym i tanim środkiem przekazu reklamy, wykorzystywany najczęściej w akcjach promocyjnych i reklamowych. Długopis jest powszechnie używany i znany właściwie każdemu człowiekowi na kuli ziemskiej.

Długopisy reklamowe z nadrukiem to prosty i nienaganny sposób na zaistnienie w świadomości domniemanych klientów. Im dłużej będą oni korzystać z długopisu z Państwa logiem, tym lepiej zapamiętają waszą firmę.

Rodzaje długopisów:

  • Plastikowe
  • Plastikowo – metalowe
  • Metalowe
  • Długopis dotykowy wyposażony w końcówkę do obsługi ekranów w telefonach i tabletach .

Zalety długopisów reklamowych

Dlaczego warto wykorzystać długopis z nadrukiem jako upominek reklamowy – ponieważ takie długopisy są doskonałą pomocą w budowaniu świadomości marki.

Wystarczy tylko nanieść tekst reklamowy lub logotyp, aby ze zwykłego długopisu który nie przyciąga żadnej uwagi stworzyć unikalny i niepowtarzalny długopis reklamowy. Tylko z Państwa własnym logiem bądź hasłem reklamowym.

Duży wybór modeli oraz kolorów, bogactwo technologii nadruku pozwala dobrać długopis reklamowy do każdego przedsięwzięcia marketingowego. Długopisy z nadrukiem i długopisy z grawerem to bardzo dobrze postrzegane, najbardziej znane i za razem najpraktyczniejsze upominki reklamowe. Mimo rozwoju elektroniki nadal używamy wyrobów piśmiennych  szczególnie długopisów plastikowych i metalowych. Rozwój technologii wyrobów i zmiana stylu życia spowodowały, że do ich grupy dołączyły papierowe długopisy ekologiczne i plastikowe długopisy ze specjalną końcówką umożliwiającą bezproblemową i łatwą obsługę urządzeń z ekranem dotykowym.


Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA
tel. (32) 30 80 007
wewn. 1 – poligrafia i reklama zewn.
wewn. 2 – gadżety i odzież
wewn .3 – pieczątki
wewn. 4 – wynajem billboardów
wewn. 5 – reklama w internecie
wewn. 6 – promocje
wewn. 7 – zaopatrzenie
wewn. 8 – rekrutacja
wewn. 9 – połączenie z konsultantem