REGULAMIN I ZASADY SPRZEDAŻY I DOSTAWY TOWARU
kamelotpl świadczącego usługi na platformie Allegro.pl
§1
- Towar zakupiony na naszych aukcjach, po wcześniejszym zaakceptowaniu pod względem graficznym i merytorycznym, wysyłamy w terminie 48h od zaksięgowania wpłaty (koszt zakupionego produktu+koszt wysyłki) na naszym koncie bankowym lub konto PayU. Jeżeli Kupujący korzysta z opcji dostawy za pobraniem, towar wysyłamy również w ciągu 48 godzin.
- W wyjątkowych sytuacjach czas wysyłki może wydłużyć się, o czym sprzedający informuje kupującego poprzez kontakt telefoniczny lub elektronicznie (e-mail).
- Towar opłacony na konto bankowe lub konto PayU w soboty, niedziele i święta wysyłamy pierwszego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
- Zaksięgowane wpłaty w piątek po godzinie 14:00 wymagające zamówienia usługi kurierskiej do wysłania towaru, realizujemy pierwszego dnia roboczego po piątku, w którym nastąpiło uznanie wpłaty.
§2
- Dokonując zapłaty przelewem tradycyjnym w tytule wpłaty należy podać nick z allegro kupującego oraz numer aukcji.
- Na wpłaty oczekujemy do 5 dni roboczych. Istnieje możliwość późniejszego terminu wpłaty pod warunkiem jego uzgodnienia.
- Nieuzgodniona zwłoka w opłacie może skutkować złożeniem przez nas wniosku o zwrot prowizji.
§3
- Do każdego zakupu wystawiamy e-fakturę i wysyłamy ją do klienta na podany przez niego adres e-mail.
- Jeżeli klient deklaruje chęć otrzymania faktury w formie papierowej należy zgłosić ten fakt w czasie realizacji zakupu telefonicznie lub poprzez e-mail do sprzedającego.
- Duplikat faktury może zostać wydany w każdym momencie w formie elektronicznej, a dostarczenie duplikatu w formie papierowej możliwe jest po pokryciu przez zamawiającego kosztów przesyłki.
§4
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny-przepis ten zobowiązuje wyłącznie przy korzystaniu z opcji “Kup teraz”.
- Odstąpienie od umowy musi mieć charakter pisemny tradycyjną korespondencją lub elektroniczną (wyłącznie w postaci e-mail) przez kupującego. Nie uznajemy odstąpień od umowy przekazanych telefonicznie lub przez osoby trzecie.
- Do ważności odstąpienia umowy wystarczy, iż podpisane oświadczenie o odstąpieniu od transakcji zostanie wysłane na adres: Kamelot s.c.; ul Obrońców Poczty Gdańskiej 20s, 42-400 Zawiercie, do 14 dni od otrzymania towaru – decyduje data stempla pocztowego.
- Wyliczenie okresu odstąpienia odbywa się zgodnie z przepisami prawa.
- Zwrot jest możliwy tylko wraz z dowodem zakupu. Ponadto towar musi być w stanie niezmienionym, nie może nosić znamion użytkowania (zniszczeń, uszkodzeń i śladów eksploatacji pod względem wizualnym i wyczuwalnych innymi zmysłami: poprzez węch lub dotyk), przesyłka zwrotna musi zawierać komplet elementów i dokumentów, które zostały dostarczone przy zakupie. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwracane po zdjęciu opakowania (np. blister, folia).
- Klient dokonuje zwrotu na swój koszt.
- Towar uszkodzony lub użytkowany w większym stopniu niż dopuszczony przepisami prawa nie podlega zwrotowi.
- Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy w nim wskazać w szczególności: nick z allegro, nazwę przedmiotu, datę otrzymania przesyłki oraz rachunek bankowy na który ma być dokonany zwrot pieniędzy.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
- Zwrot pieniędzy za koszt transportu towaru do klienta nie przysługuje.
- Zwrot należności za towar od którego zakupu klient odstąpił następuje nie później niż w terminie przewidzianym prawem.
§5
- Reklamacje towaru należy zgłaszać zgodnie z wydanymi przez producentów procedurami przewidzianymi w dokumentach gwarancyjnych.
- Kamelot uczestniczy w procesie reklamowania towaru wyłącznie w sytuacji, gdy warunki gwarancji to przewidują.
- Towar objęty procedurą gwarancyjną powinien zostać dostarczony na koszt klienta we wskazany w karcie gwarancyjnej sposób i miejsce, chyba że strony postępowania umówią się inaczej.
- Wstępne zgłoszenie reklamacyjne dotyczące realizacji procedury gwarancyjnej, mające charakter informacyjny, może być wykonane z Kamelot, jednakże w żaden sposób nie ma ono wpływu na rozpoczęcie lub przyspieszenie czasu rozpatrywania reklamacji czy jej skutków.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać co najmniej: imię i nazwisko kupującego, adres, nick z allegro, nazwę przedmiotu, datę powstania usterki oraz krótki opis usterki.
- Kamelot nie odpowiada za usterki i uszkodzenia mechaniczne powstałe w skutek błędnej, niewłaściwej lub ponadnormalnej eksploatacji.
- Zgodnie z art. 34 pkt. 4 Ustawy: Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Przed rozpoczęciem użytkowania zakupionego produktu prosimy zapoznać się z ulotką dołączoną do opakowania. Niestosowanie się do zaleceń producenta, niewłaściwe lub nieumiejętne wykorzystanie produktu może prowadzić do jego uszkodzenia, a także powodować sytuacje niebezpieczne dla użytkownika, za co nasza firma również nie ponosi odpowiedzialności.
§6
- Kamelot sugeruje dokonywanie zakupów z wykorzystaniem rejestrowanych procedur dostawy.
- Dokonanie zakupu z dostawą listem ekonomicznym (nie poleconym) potwierdzone złożeniem takiej dyspozycji w e-mailu skierowanym do sprzedającego odbywa się na wyłączne ryzyko kupującego. Informujemy, że takie przesyłki w żaden sposób nie są ubezpieczone przez PPUP POCZTA POLSKA, nie są również rejestrowane, ani ewidencjonowane. Za zaginięcie lub zniszczenie/uszkodzenie przesyłki sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
- Prosi się o dokładne sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera. Wszystkie towary przed wysłaniem są dokładnie sprawdzane i wychodzą zawsze w pełni sprawne. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy żądać od kuriera wystawienia protokołu szkodowego. Bez protokołu sporządzonego w dniu dostawy firma Kamelot nie może uznać reklamacji.
- Skargi i zażalenia rozpatrywane są przez Kamelot, w terminie 30 dni od daty ich otrzymania w formie pisemnej lub elektronicznej.
______________________________ ______________________________
podpis Kupującego podpis Sprzedającego
WAŻNE INFORMACJE DLA KUPUJĄCEGO
(prosimy dokładnie zapoznać się z poniższymi informacjami)
- Informujemy i przypominamy, że Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. Uprawnienie to dotyczy wyłącznie klienta będącego KONSUMENTEM w rozumieniu Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Aby KONSUMENT mógł skorzystać z tego prawa po dokonaniu zakupu, musi w terminie 14 dni od otrzymania towaru złożyć sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie powinno być złożone na piśmie i doręczone sprzedającemu. Dla Kamelot wiążące jest oświadczenie dostarczone również za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Za datę doręczenia przyjmuje się datę wysłania oświadczenia pocztą lub pocztą elektroniczną.
- Zakupiony towar należy dostarczyć niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu. Towar (w tym opakowanie) powinien zostać dostarczony w niezmienionym stanie wg par.4 regulaminu sprzedaży i dostawy.
- Ponadnormatywne zużycie towaru upoważnia Kamelot do nieprzyjęcia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Kamelot wystawia do każdej transakcji e-fakturę VAT, faktura w formie papierowej jest dostarczana na wyraźną prośbę klienta.
- Klient może w każdej chwili zażądać dostarczenia faktury w formie elektronicznej. Szczegóły polityki rozliczeniowej zawarte są w regulaminie -par.3.
- Reklamacja gwarancyjna odbywa się za pośrednictwem Kamelot.
- Dla rozpoczęcia procedury reklamacyjnej klient jest zobowiązany dostarczyć do Kamelot uszkodzony towar wraz z drukiem gwarancji dołączonym do opakowania, dowodem zakupu i krótkim opisem uszkodzenia.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Życzymy zadowolenia z zakupionego towaru.
Zachęcamy do kolejnych zakupów.